Retail marketing plans : how to prepare them, how to use them

Retail marketing plans : how to prepare them, how to use them
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Kartoniert Umschlag etwas berieben Kanten etwas bestoßen Knick im Cover sonst altersgemäß gute Erhaltung b47 Kurzbeschreibung This text addresses marketing planning applied in a retailing context to give readers an insight into the strategies they should be adopting The book is intended to show marketing managers and directors within the sector how best to achieve their long-term goals Reprint Jahr 1997

16,00 €*

Alle Preise inkl. MwSt.| Versandkostenfrei
Artikelnummer:
0750620218
Veröffentlichungsdatum:
1997
Seiten:
338
Autor:
Malcolm H. B. MacDonald, Christopher C. S. Tideman
Gewicht:
540 g
SKU:
INF1000001653
Sprache:
Englisch
Kartoniert, Umschlag etwas berieben, Kanten etwas bestoßen, Knick im Cover, sonst altersgemäß gute Erhaltung, b47 Kurzbeschreibung This text addresses marketing planning applied in a retailing context to give readers an insight into the strategies they should be adopting. The book is intended to show marketing managers and directors within the sector how best to achieve their long-term goals